Saturday, May 9, 2009

"Mother's love" by Mia Design

Ostatnio weny mi brakuje bo moja mała chora. Jakiegoś rotawirusa załapała. Cały tydzień było tylko noszenie na rękach, gorączka, biegunka i marudzenie. Dzięki takim doświadczeniom dostrzegamy głębiej ile dla nas matek znaczy taka mała kruszyna. Tylko serce matki może to ogarnąć. A ponieważ trochę się rozczuliłam i tak jakoś łza mi poleciała więc idąc dalej za miłością matki ........
przedstwie piękny zestaw na Dzień Matki "Mother's love" by Mia Design.


Mother's love



Do zestawu dziewczyny z Mia Design dokładają jeszcze piękne QP:

Zestaw do nabycia na SNT


I moje prace z tego zestawu:


credits: "Mother's love" by Mia Design, photo by Sekada

Dostępne jest jeszcze freebie

przepiękne WA do zestawu

które można ściągnąć na blogu Mia

No comments: